Kenapa Forever?

12:15:00 AM

Keistimewaan

Pasti ramai yang tertanya-tanya apa keistimewaan produk Forever Living.

Pelbagai produk yang ditawarkan oleh Forever Living samada untuk kecantikan atau kesihatan melalui ubat secara sapuan atau makan dan minum. Syarikat Forever Living telah bertapak dalam industri selama hampir 40 tahun (ditubuhkan pada 1978) dan kini telah mengembangkan sayap ke ke lebih 150 buah negara. Malaysia adalah salah satu daripadanya. 



Pelbagai produk yang dikeluarkan oleh syarikat Forever Living. Salah satu produk yang terkenal adalah Aloe Vera Gel. Suatu keistimewaan Syarikat Forever Living adalah mereka merupakan pengeluar terbesar lidah buaya di serata dunia yang mana tidak mengejutkan dengan adanya ladang terbesar lidah buaya yang mereka milik sendiri.



Aloe Vera Gel mempunya pelbagai kebaikan. Antaranya:
- Mengadungi 20 asid amino yang diperlukan, 7 vitamin, 9 mineral, 8 enzim dan 2 hormon yang membantu tubuh anda menyerap lebih banyak nutrien daripada makanan dan akan membuatkan tubuh badan lebih aktif dan bertenaga. Asid 'chrysophanic' pula dapat merawat ulser dan membantu mempercepatkan proses penghadaman.


- Mengandungi Mukipolisakarida yang dapat memulihkan keradangan seperti ulser, gastrik, dan ahtritis serta berfungsi sebagai anti bakteria dan agen anti virus yang kuat. Komponen 'acemannan' dalam aloe vera pula menggalakan penghasilan sel T-limfosit dan membina sistem pertanan badan.

Di atas adalah beberapa kelebihan dan khasiat yang ada pada produk Aloe Vera Gel. Nantikan beberapa khasiat daripada produk-produk lain keluaran syarikat Forever Living di entri yang akan datang!

You Might Also Like

0 comments